,

Friday, June 17, 2011

Little red dress day

Pin It Now! 久しぶりに日本語を使ってみようかなあと思いました。日本から帰って一年間半がたちましたね。。。もう日本に帰りたくなりました

さて今日のOOTDを紹介します。。。

最近弁護士の資格を受けたから会社の皆で飲み会にいく予定でした


普段仕事の日にメイクをしないでいくから、ジョシュという同氏はあたしのブログを見て「ブログに載った写真にぜんぜん似てないね」とかいわれたのT_T。 だから今夜ちゃんとのメイクを見せようとしました。
でも結局飲み会がキャンセルになってしまったので、ゴール失敗ってことに(ワラ)










wow my hair looks so frizzy...actually I ran out of conditioner two weeks ago, but I'm too broke to buy a new one :(


In the spirit of saving money, I've decided to revisit a pair of false lashes I bought I year ago that I immediately stuffed in the back of a drawer. I can't remember what brand these are, but I remember the pack clearly identified these as 'Real Human Hair'...I did not know this when I bought them! I probably would not have bought them if I had known!




They look kind of cool, but are so heavy, and get in my eyes! I think these are going back where they belong...

No comments:

Post a Comment

Comment with Facebook!